EVERYWHERE I GO , I AM LOOKING FOR THE SUN

 
Dawniej czynny zawodnik
sportowy.
 
Dzisiaj trenuję z pasją, promując świadomy i zrównoważony ruch. 
 
Pochłania mnie biohacking i filozofia naturalnego odżywiania.
 

blog

coaching

Mięśnie okolic miednicy cz. 3.

W poprzednich dwóch wpisach, przybliżona została tematyka wstydliwej przypadłości nietrzymania moczu oraz mięśni głębokich. Dno miednicy stanowi podstawę zdrowia okolic pęcherza moczowego, stabilizuje miednicę, wspiera

Czytaj »
coaching

Mięśnie okolic miednicy, cz. 2.

Według badań, w Polsce nawet 2-3 mln kobiet cierpi na przewlekłe nietrzymanie moczu w tym część spowodowana jest zbyt intensywną formą aktywności fizycznej oraz błędnie

Czytaj »
coaching

Mięśnie okolic miednicy.

W organizmie człowieka występuje ok. 640 mięśni, które stanowią od 30 do 50% masy ciała. Odpowiadają one między innymi za ruch organizmu, ale też za przesuwanie treści pokarmowej

Czytaj »
coaching

Homeostaza wewnątrz nas, cz. 2.

Z chemicznego punktu widzenia ludzkie ciało składa się z około 60-75% wody, składników organicznych (tłuszczów, białek, węglowodanów i kwasów nukleinowych) oraz ze związków nieorganicznych (minerałów). Organizm sam

Czytaj »
coaching

Homeostaza wewnątrz nas.

Układ limfatyczny (zwany również układem chłonnym) to system cew z płynami ustrojowymi, rozłożony prawie w całym organizmie. Płynem tym jest chłonka, czyli limfa. W przeciwieństwie

Czytaj »
coaching

Wzmacnianie przy użyciu gum oporowych.

Podczas gdy ćwiczenia siłowe kojarzone są wyłącznie przy użyciu ciężarów wolnostojących, to użycie rozciągających gum może być równie skuteczne. Trening z taśmami oporowymi pozwala wzmocnić

Czytaj »

Ankieta metaboliczna

75% tego jak się czujemy, zależy od doboru składników pokarmowych. Oczywiście, że można jeść cukier, trzeba zjadać tłuszcz, żeby przyswajać witaminy, należy też zadbać o odpowiedni poziom protein w dziennym/tygodniowym bilansie. Ile jak to wygląda u Ciebie? Sprawdźmy, wypełnij ankiety.

Aktywność Fizyczna

Ciało traktowane wyłącznie treningiem tlenowym, straci na jakości. Z drugiej strony sylwetka osoby uprawiającej wyłącznie sporty siłowe, będzie traciła dynamikę i kondycję. W pracy z ciałem balansuje pomiędzy siłą i kondycją. Staram się pobudzać Was na tyle, żeby nadmiernie nie przeciążać i nie wydłużać procesów odnowy. Wspieram nurt codziennej aktywności dobowej, która ma służyć zdrowiu i dobremu samopoczuciu. Bazuje na sportach siłowych, funkcjonalnych, jestem specjalistą od ruchu kondycyjnego. Jak przystało na górala, promuję siłowy ruch w terenie.

Poza szlakiem

Inspirujące jest to, co nieodkryte i niezdobyte. Nowe wyzwania, ścieżki, nowe doświadczenia. Odkryłam, że poznajemy siebie w chwili luzu, poza utartym szlakiem i ścieżką, gdzie stawiamy pierwszy krok, przestawiamy kamyk, pozostawiamy ślad na nie depniętym wcześniej terenie. Takie właśnie miejsca chciałbym Wam pokazywać. Nowe, dzikie, czasem trudne do zdobycia. One uczą, wzmacniają, inspirują... kto wie, może sami zaczniecie poszukiwać?